czwartek, 13 czerwca 2019

Parę słów o mnie

Witaj nazywam się Jagoda , moją pasją jest makijaż i ogólnie rozumiany temat beauty (pielęgnacja,skóra,paznokcie,włosy,kosmetyki,itp). Z zawodu jestem fryzjerką a prywatnie szczęśliwą mamą , mam dwie córki Monikę i Zuzannę które każdego dnia nakręcają i motywują mnie do działania . Zawsze staram się iść do przodu , śledzę nowe trendy i testuję nowości .Jestem ambitna i sumienna  , uśmiechnięta i pewna siebie , nie boję się zmian i nowych wyzwań.

Na moim Blogu znajdziecie ...
Mnóstwo porad , recenzji , fryzury i makijaże krok po kroku ,
Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować to Zapraszam do kontaktu mailowego iloveyoubejbe@gmail.com lub do kontaktu przez moje portale społecznościowe .Pozdrawiam :)

pielęgnacja domowymi sposobami i wiele wiele innych , jeżeli interesują Cie takie tematy to koniecznie zostań ze mną i subskrybuj moje konto by śledzić nowe posty które będą pojawiały się dość często.

4 komentarze:

  1. Kurczę, jak one mi się podobają. Sama bym bardzo chciałabym mieć, jednak nie umiałabym sama je wykonać. A niestety wykonać je to trochę drogi zabieg.
    Pozdrawiam :)
    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń