środa, 4 września 2019

Paleta Miyo Insta Glow

Przepraszam że tak długo mnie tu nie było , ale mieliśmy przeprowadzkę a po niej zostałam bez komputera , obecnie mam  już sprzęt więc będę tu regularnie :*



Paleta Insta Glow firmy Miyo to już druga paleta która została stworzona we współpracy z  youtuberkę Beautyvitricks Vanessą .
Paleta jest w dużym kartonowym opakowaniu i posiada w środku duże lusterko. Paleta zawiera w środku 3 duże rozświetlacze do twarzy oraz ciała , każdy z nich ma inne wykończenie , z drobinkami w tonach różowych , gładki bez drobinek w tonach beżowych oraz z drobinkami w tonach białych , moim zdaniem najlepiej prezentują się zmieszane wszystkie razem . W środku znajdziemy również 5 małych cieni  (toperów) z drobinkami które są niesamowicie błyszczące, każdy połyskuje na inny kolor . Można używać je same bezpośrednio na bazę np. korektor na powiece lub na inne cienie . Ich formuła jest niesamowita ponieważ świetnie się przyklejają do poweki bez potrzeby używania kleju do brakatu ,ja kładąc te topery na suche cienie również nie używam żadnego kleju ,wszystko trwale i świetnie się trzyma . Jeżeli zastanawiasz się nad zakupem to mogę Ci ją szczerzę polecić ,jest trwała i śliczna , można z nią stworzyć masę pięknych makijaży


7 komentarzy:

  1. O kurcze uwielbiam te palety MIYO! Mam dwie te po 5 cieni i są rewelacyjne ;) Ostatnio konturowanie to moja ulubiona część w makijażu, więc chyba będę musiała spojrzeć na te paletkę!
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również je uwielbiam mają niesamowitą jakość i niskie ceny :D

      Usuń
  2. Bardzo bym chciała mieć taką paletkę :) Śliczna jest :) Ty też <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :) uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń