środa, 24 lipca 2019

Angel Dream Eveline Cosmetics


Mam dzisiaj dla Was krótką recenzję kosmetyków od Eveline Cosmetics , więc Zapraszam do czytania.

Na pewno większość z Was zna firmę Eveline Cosmetics , jest to firma dostępna w drogeriach .Znam i używam ich kosmetyków od wielu , wielu lat . Z roku na rok pojawiają się coraz lepsze jakościowo produkty , które zaskakują i przyciągają klientów .
Testowałam ostatnimi czasy paletę "Angel Dream" która prezentuję się zjawiskowo . Ma prostokątne podłużne twarde kartonowe pudełko , zamykane na magnes . W środku znajduję się 12 cieni w tym 3 z nich są błyszczące a reszta to maty . Cienie łatwo się blędują  a błyski świetnie się przyklejają na korektor . Kolory są bardzo ciekawe znajdziemy w niej brązy , fiolety , złoto , beż  oraz  czerwień . Można tą paletą wykonać makijaże dzienne jak i wieczorowe. Uważam że ten produkt jest na prawdę wart uwagi i bardzo się cieszę że mam  tę paletę w swojej kolekcji , chętnie po nią sięgam na co dzień i na większe wyjścia .
Przetestowałam również liner "Precise brush liner" oraz tusz do rzęs "Volume temtation" .Liner jest niesamowicie precyzyjny , jego końcówka jest z cieniutkich włosków co pozwala bez problemu wykonać idealną kreskę . Produkt jest w pisaku . Myślę że to będzie świetny produkt do nauki swoich pierwszych kresek . Co do maskary również nie mam żadnych zastrzeżeń , szczoteczka z włosków ja bardziej wole takie od tych sylikonowych  . Tusz pięknie pogrubia oraz delikatnie wydłuża rzęsy , nie rozmazuję się nie kruszy się także zachęcam do testowania na swoich rzęsach .

Dajcie znać w komentarzach czy znacie lub macie te produkty i co o nich myślicie .
                                                                                                                                         


Na zdjęciach przykładowy makijaż , wykonany tymi produktami :)




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż! Eveline znam i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveline świetna firma i super kosmetyki :) makijaż pierwsza klasa :) piękna i zdolna Bluberrybejbe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na co dzień jest super ale mi się jeszcze nie udało zrobić nią mocniejszego makijażu :) u mnie też jest jej recenzja więc jak masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam problemu żeby zrobić nią mocniejszy makijaż , ma kilka ciemniejszych kolorów które świetnie się do tego nadają :*

      Usuń